台北遊記 | 松山文創園區 + 誠品松菸店 + 吳寶春麵店

我都想知。 去你的689。 正步行往松山文創園區時看見人民在路邊擺放街站,請大家關心老樹,那時的我覺得台灣人民好團結,好熱心於自己的社會。想不到幾個月後,我一直認識的、以為的香港變了個樣。 那時覺得這一面牆全都被人民寫下自己的心聲、寫下自己的願望...


我都想知。

去你的689。

正步行往松山文創園區時看見人民在路邊擺放街站,請大家關心老樹,那時的我覺得台灣人民好團結,好熱心於自己的社會。想不到幾個月後,我一直認識的、以為的香港變了個樣。

那時覺得這一面牆全都被人民寫下自己的心聲、寫下自己的願望,實在很難得。但原來,幾個月後,我們在金鐘和旺角分別看到更美更瑰麗的渴望,對民主的追求。











咦!創意拍得住我地喎~







呢間誠品賣創意,而大家都知創意呢家野價錢都好話唔埋,只有你識唔識欣賞,咁我份人冇乜藝術細胞就當然覺得得個貴字啦,所以只好上3/F睇下書仔咁囉~



睇書睇到悶,揸住地圖望多兩望見到吳寶春麵店係B2喎,真係好想入去鳩嗚呀!好想買番個冰淇淋可頌~ (醉後決定愛上你又上身啦~~~)



睇黎睇去都係得可頌咋!冇冰淇淋既,我梗係唔會袋住先啦!所以最後都係揀唔買~

忍唔住打左口語又忍唔住抽左下水,可能連續打左幾篇得黎又到夜深人靜既時間,個腦唔係幾function到~

Anyway,交通資訊都係要比番大家既~

搭乘捷運 | 板南線市政府站1號出口步行約400公尺

其實都幾遠咖,所以請準備好腳骨力,不過沿路都有些特色小店行下~

You Might Also Like

0 Comments