【必吃】青衣戲棚真君誕2016 | 夜市小食特色小食搶先看~

早幾日望出去見佢已經搭好哂棚,我亦都唔執輸即刻問下幾時又有夜市!原來就係今日啦~ 由4月18日(星期一)起至4月22日(星期五)一連五日,市民又可以去青衣夜市食到盡啦!咁當然啦,其實我都唔係好想咁多人同我爭野食,所以決定第一日身先士卒去望完食完先介紹比大家~ ...


早幾日望出去見佢已經搭好哂棚,我亦都唔執輸即刻問下幾時又有夜市!原來就係今日啦~ 由4月18日(星期一)起至4月22日(星期五)一連五日,市民又可以去青衣夜市食到盡啦!咁當然啦,其實我都唔係好想咁多人同我爭野食,所以決定第一日身先士卒去望完食完先介紹比大家~


去過既朋友仔都應該唔陌生咖啦,搭地鐵到青衣C出口,跟著人龍行都包你搵到!所以都係去下相話比大家知有咩食,做好準備先去啊!記得帶定紙巾、濕紙巾、噴定蚊怕水啦~ 加上最近天氣都幾熱下,場內又好多串燒熟食檔,如果唔係住得近,可以拎番上屋企開住冷氣食既朋友(例如我),就都係著得清爽啲好啦,頭髮最好就扎起啦,唔係一個唔小心人多比後面串串燒嗨到就欲哭無淚啦!





一行入去已經見到一大堆懷舊小食啊、玩具、涼茶,唔歡喜懷舊的話再行入啲亦都大把台式、韓式、原創小食等緊你。





本身諗住話臨走買十蚊花生上樓剝下,竟然唔記得左!











食到口渴場內都有飲品賣,不過都係建議大家帶番支水啦,雖然場內買都唔係貴,但排排下隊想飲都得嘛。







真正落手既第一樣黎啦,見佢嘖哂煙咁盞鬼,雖則唔算便宜,但當玩下都開心既。



旁邊有個大電視播緊,話食到鼻都出煙咁過癮,當然要試一試啦!



睇真啲?原來係玉米條加左焦糖或巧克力醬姐~



既然booth上面大大隻字寫住相機食先,咁我都唔客氣啦~



其實朦朦地睇都幾似燒賣(偷笑)



成功啦~ 嗱嗱嗱,出哂煙咖!







講完似燒賣,轉個頭原來有真燒賣~





當然唔少得好鬼好食但又好鬼熱氣既港式小食啦!








身為台妹,見到芋圓點可以唔停低呢?芋圓豆腐花20蚊一碗,本身仲愁緊冇蓋拎走,點知靚女兼好人既姐姐幫我地諗左條橋,成功帶番屋企~




雞蛋仔、格仔餅當然亦唔少得!




仲有小鮮肉燒肉~







台灣小食花生冰淇淋,20蚊一舊,不過實係同係台灣食無得比(哭)



冰淇淋旁邊有大大桶號稱飲到2046的即調梳打~ 睇落都真係幾大桶咖,捱唔捱到去2046就唔知啦,但勝在嗌得落力!



隔離燒豬頸肉亦相當認真,仲有得試食~




















另外仲買左呢個墨魚包飯($30)留去比家父宵夜,見佢燒得靚靚仔仔,加上上年好似冇見過,試下新野嘛~



薯塔($18),簡直係小朋友至愛,明明唔脆但睇佢食得個滋味樣,差啲呃到我!



香港手工啤酒【荔枝角】



最好玩應該係呢個Reverse Tap啦,自己放個杯上去,就會自動幫你斟滿~
有靚女姐姐斟杯比你試飲,試完再買都唔遲,支持下香港製造嘛!



圖就睇完,快啲約下朋友仔過黎青衣,搞旺個場佢,幫下小商戶啦~



You Might Also Like

0 Comments