韓國首爾必買 | 戰利品篇 - 零食 (Seoul Snacks Haul)

因為戰利品一早被吃光光或者都送給朋友吃了,偏偏之前拍下的相片因為燈光不好,害我糾結了好長時間到底要不要出文。最後還是‧‧‧算了,打就打吧。 食物方面我買得不多,但還是想分開討論,我覺得買到的都是好物哈哈!以下這一堆零食通通都是有首爾站Lotte Mart購入的,詳見第三...

因為戰利品一早被吃光光或者都送給朋友吃了,偏偏之前拍下的相片因為燈光不好,害我糾結了好長時間到底要不要出文。最後還是‧‧‧算了,打就打吧。

食物方面我買得不多,但還是想分開討論,我覺得買到的都是好物哈哈!以下這一堆零食通通都是有首爾站Lotte Mart購入的,詳見第三日行程(http://petitiff.blogspot.hk/2014/03/day-3-lotte-mart.html)。


樂天奶油餅乾
回購度 |
超級好吃!我一共買了四盒,原本打算只留一盒在家中吃,其他送人,怎料好吃得變成四有一盒送人(笑) 給我吃光光後還是直想找代購!這個對阿宅我長居家中對著電腦工作或者看電影時都是超好的零嘴 ~



Lotte Waffle
Ratings |
This one is absolutely yummy, I have to give it a massive thumbs up! I have bought a total of four packs and planned to leave only one for myself. God knows how delicious it was, I ended up giving out only one pack for a really good friend. They were so good that I was even trying to look for custom purchase after finishing them. They are perfect snack when you have to stay in front of your laptop for quite a long time, either working or relaxing!


上:milk straw 牛奶飲管
回購度 |
這個到處都買得到,所以沒什麼特別,不過也蠻方便的,可以把鮮奶馬上變成功克力味道或者草莓味。記得千萬不要用熱牛奶,不然功克力會馬上溶掉的,那麼不出兩下飲管便空空如也了。

Top: Milk Straw
Ratings | 
This milk straw is available in many places, so there isn't anything special about it. I bought it since it appears to be very convenient when I need of a cup of chocolate or strawberry milk, which I usually do. What can I say? A gemini just happens to have all sort of weird ideas going on in their tiny little brain. Just remember not to use hot milk as it is going to cause rapid melting of chocolates inside the straw! 

下:提子軟糖
回購度 |
本身打算當成手信分給朋友,怎料也不錯吃,而且非常實惠。

Bottom: Gummies
Ratings | 
Yummy and inexpensive, what else can you ask for?



Black Tea Latte
回購度 |
略嫌有點兒太甜,沒咖啡的苦澀的話,我不太能接受,但一旦加多點水便變得淡,不過這樣一條條裝的確很方便。

Black Tea Latte
Ratings | 
I'm not exactly a big fan of sugary coffee but the packaging provides great convenience to those who need a cup of latte instantly!


Market O 芝士薯片
回購度 |
買了兩盒,兩盒都留在家中吃,我見我對它的熱愛程度。芝士味和薯仔味都很濃,完全有在吃真薯仔的感覺。

Market O Cheese Chips
Ratings  |
This is my second-favourite snack from this Seoul Haul! It has got a really rich cheese flavor and was made with real potatoes! I wonder how can you resist haha~




A4 大小紫菜
回購度
看見賣紫菜的叔叔那麼努力的在比讚,怎麼可以不買呢哈哈,這個當手信實在太好了!一來在行李箱不佔位置,而且A4大小在香港也不太常見,最重要就是很便宜!




You Might Also Like

0 Comments